PLATNÉ A ÚČINNÉ OD 01.01.2022
I. Úvodní ustanovení
- V souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) v platném znění společnost SARATAO TRADE HOUSE, s.r.o., IČ 28242 441, se sídlem Švehlova 2887/26, 106 00, Praha 10, (dále jen Prodávající ) vydává tyto všeobecné obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, uzavřené mezi: Prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen Kupující ) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
- Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.eyelashes.cz . (dále jen Internetový obchod a/nebo jako E-shop ) Prodávající jedná při uzavírání kupní smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti.
- Užíváním internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky, jakož i uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním těchto obchodních podmínek, že rozumí všem jejich ustanovením a že s nimi plně souhlasí.
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Ustanovení odchylná od těchto obchodních podmínek mohou být sjednána v kupní smlouvě, v tomto případě mají odchylná ustanovení kupní smlouvy přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Prodávající je oprávněn znění těchto obchodních podmínek kdykoliv změnit. Kupující je vázán zněním těchto obchodních podmínek, jakož i smluvními podmínkami aktuálními v době uzavření kupní smlouvy.
- Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník ). Není-li kupující spotřebitelem, použije se na úpravu práv a povinností smluvních stran občanský zákoník, s výjimkou ustanovení o závazcích ze smluv uzavřených se spotřebitelem (ustanovení § 1810 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
II. Kupní smlouva, výběr a objednání zboží, dodání zboží, uživatelský účet.
- Uzavření kupní smlouvy
- Výběrem Zboží z nabídky Prodávajícího a jeho následným objednáním (vyplněním Objednávkového formuláře) předkládá Kupující Prodávajícímu nabídku na uzavření Kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena okamžikem přijetí této nabídky, tj. potvrzením Objednávky Prodávajícím zaslaným na elektronickou adresu Kupujícího. V případě, že takové potvrzení prodávající neposkytne, má se za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena.
- Uživatelský účet.
- Pro objednání zboží je Kupující povinen vytvořit si uživatelský účet (dále jen „Můj účet“). Pokud to internetový obchod umožňuje, může Kupující objednávat Zboží i bez registrace.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen si tyto informace zapamatovat nezbytné pro přístup do svého uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Při objednávce z uživatelského účtu má prodávající za to, že kupující jedná a jedná z tohoto uživatelského účtu.
- Při založení uživatelského účtu a objednání zboží je kupující povinen uvést správné, pravdivé, úplné (tj. dostatečné pro řádné plnění kupní smlouvy) a aktuální údaje. Údaje poskytnuté kupujícím považuje prodávající za správné, pravdivé, úplné a aktuální pro řádné plnění kupní smlouvy.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet může být dočasně nedostupný, a to v případě nutné údržby softwarového a hardwarového vybavení prodávajícího, případně souvisejících (u internetového obchodu) třetích osob.
- Výběr zboží.
- Kupující jednoduše vybere zboží na uvedených stránkách a vloží zboží do elektronického nákupního košíku.
- Objednávka a objednávkový formulář.
- Při objednávání vybraného zboží kupující vyplní formulář, ve kterém musí uvést správnou a úplnou adresu, e-mail a telefonní číslo.
- Objednávkový formulář obsahuje zejména název zboží, cenu zboží, způsob úhrady kupní ceny zboží, požadovaný způsob doručení zboží a případně cenu doručení zboží, informace o nákladech spojených s dodáním zboží a prostor pro vyplnění identifikačních údajů kupujícího.
- Identifikačními údaji kupujícího jsou zejména jeho jméno a příjmení nebo obchodní společnost, bydliště nebo sídlo, datum narození nebo identifikační číslo, adresa elektronické pošty, kontaktní telefonní číslo, zejména adresa pro doručování.
- Podmínkou platnosti objednávky je splnění všech náležitostí objednávkového formuláře, včetně souhlasu se zněním těchto obchodních podmínek.
- Veškeré skutečnosti uvedené kupujícím v poznámce v objednávkovém formuláři jsou součástí uzavřené kupní smlouvy v případě souhlasu prodávajícího s nimi, v případě jeho nesouhlasu se má za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena.
- Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupující povinen zkontrolovat své údaje a je mu umožněno tyto údaje měnit nebo opravovat chyby, které se vyskytly při zadávání údajů do objednávky. Po kontrole svých údajů odešle kupující prodávajícímu objednávku kliknutím na tlačítko. Údaje uvedené v objednávce považuje prodávající za správné.
- Prodávající neprodleně po obdržení objednávky potvrdí toto přijetí kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou kupujícím v objednávce nebo v uživatelském účtu.
- V případě, že prodávající nebude schopen splnit některý z požadavků kupujícího uvedených v objednávce, zašle prodávající kupujícímu nový návrh objednávky s žádostí o vyjádření k němu. Kupní smlouva je tímto okamžikem uzavřena odesláním této nové objednávky kupujícímu a prodávajícímu a jejím následným potvrzením prodávajícím.
- Prodávající je oprávněn za okolností hodných zvážení před potvrzením objednávky, a tedy uzavřením kupní smlouvy, požádat kupujícího o potvrzení objednávky telefonicky nebo písemně e-mailem.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy a komunikace ohledně objednávky a zboží v e-shopu. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy nese kupující sám.
- Kupující je oprávněn zrušit objednávku, nejpozději však do 12 hodin od objednání zboží.
- Dodání zboží
- Zboží je doručováno prostřednictvím poštovních služeb, služeb pošty, PPL a dalších dle dohody s kupujícím. Cena dodání je dle tarifu konkrétní společnosti poskytující doručovací služby.
- Balíček bude Kupujícímu zaslán na místo určené Kupujícím v Objednávce.
- Kupující může převzít zboží osobně od prodávajícího v Praze, po předchozí dohodě.
- Dodací lhůta běží ode dne přijetí závazné objednávky za předpokladu, že jsou obdrženy všechny dokumenty potřebné pro včasné vyřízení dodávky.
- Zboží dle objednávky bude rezervováno po dobu 7 dnů od jeho odeslání. Pokud do této doby nebudou na účet prodávajícího připsány žádné peníze, bude objednávka zrušena a zboží bude vráceno zpět k prodeji. Zboží je zasíláno až po připsání celé částky na účet (tj. včetně poštovného), není-li dohodnuto jinak.
- Objednané zboží bude doručeno poštou co nejdříve, zpravidla do 2-5 pracovních dnů od okamžiku, kdy bude celá částka připsána na účet (tj. včetně poštovného), nejpozději do 14 pracovních dnů. Předchozí věta se týká území České republiky.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné dodat zboží jinak, než bylo dohodnuto ve smlouvě, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím veškeré náklady spojené s touto dodávkou.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutné doručovat zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vstupu do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- 6.Platební podmínky
- 3.1. Uvedená cena veškerého zboží nabízeného na e-shopu prodávajícího nezahrnuje ceny poštovného a balného. Cena zboží je platná po dobu jeho zveřejnění v e-shopu prodávajícího.
- 3.2. Není-li dohodnuto jinak, je kupující povinen společně s kupní cenou uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve sjednané výši. Není-li výslovně uvedeno jinak, zahrnují kupní cena také náklady spojené s dodáním zboží.
- 3.3. Kupující může prodávajícímu uhradit kupní cenu a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího,
- na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce, v tomto případě je kupní cena splatná při převzetí zboží
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, v tomto případě je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy
- bezhotovostně prostřednictvím platebních systémů, v tomto případě je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy
- bezhotovostně platební kartou, v tomto případě je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
- 3.4. V případě bezhotovostní platby přes e-shop je platba provedena následovně. Po dokončení objednávky Vás tlačítko přesměruje na platební bránu. Kupující zadá číslo objednávky jako variabilní symbol.
- 3.5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží spolu s uvedením variabilního symbolu platby.
- 3.6. Prodávající je oprávněn požadovat zaplacení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst.
- 3.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo stanoví-li tak obecně závazné právní předpisy, vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu – ohledně plateb provedených na základě kupní smlouvy. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po zaplacení ceny zboží a bude zaslán v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
- 3.8. V případě úhrady ceny v hotovosti je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku v souladu se zákonem o evidenci tržeb. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.
- 3.9.Cena poštovného, vč. dobírkou, zásilkovým prodejem, PPL a poštovným do zahraničí se řídí tarifem provozovatele těchto služeb, není-li dohodnuto jinak.
- 3.10. Zboží bude dodáno/předáno kupujícímu až po zaplacení celé kupní ceny včetně nákladů na dodání.
- Práva a povinnosti smluvních stran
- 4.1. Uzavřením kupní smlouvy je prodávající povinen předat kupujícímu objednané zboží a kupující je povinen zaplatit prodávajícímu za toto zboží dohodnutou cenu.
- 4.2. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
- 4.3. Kupující je povinen převzít objednané a dodané zboží v souladu s kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami.
- 4.4. Kupující tímto přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst.
- 4.5. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. Při změně ceny prodávající kontaktuje kupujícího. Kupující má právo zrušit objednávku za takto upravené ceny.
- 4.6 Bez ohledu na ostatní ustanovení smlouvy neodpovídá prodávající kupujícímu za ušlý zisk, ztrátu příležitostí nebo jiné nepřímé nebo následné ztráty v důsledku nedbalosti, porušení smlouvy nebo jinak.
- Reklamace a práva z vadného plnění.
- 5.1. Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu zboží v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.
- 5.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží je při převzetí bez vad. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal, má zboží vlastnosti, které strany dohodly a/nebo prodávající nebo výrobce popsali; zboží se hodí k účelu, který prodávající uvedl pro jeho použití nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá; zboží odpovídá kvalitou a/nebo provedením smluvenému vzorku nebo modelu; zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a splňuje požadavky právních předpisů.
- 5.3.Ustanovení předchozího odstavce se nevztahuje na zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána, na opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním, na použité zboží pro vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo, nebo je-li to z povahy zboží.
- 5.4. Kupující je povinen zakoupené zboží řádně udržovat. V případě nesprávného postupu údržby prodávající neodpovídá za případné škody a změny stavu zboží a tyto vady není možné reklamovat!
- 5.5.Zboží vyžaduje pečlivé zacházení, čištění nebo údržbu zboží. Za nesprávnou údržbu se považuje například praní v pračce, samostatné čištění zboží ve vaně nebo jiným způsobem, a to i v souladu s pokyny.
- 5.6.Některé zboží e-shopu je určeno pouze pro odborné použití odborníkem s příslušnou kvalifikací. Používání jakéhokoli zboží osobou, která nemá odpovídající kvalifikaci v této oblasti nebo nebyla vyškolena, může být nebezpečné a zanechá následky pro zdraví i materiální škody. V případě neodborného použití zboží neodpovídá výrobce ani e-shop za případné škody. Před použitím zboží zakoupeného od prodávajícího je nutné se ujistit, že kupující (postižená osoba, klient) nevykazuje známky alergie na některý z produktů.
- 5.7. Je možné reklamovat vadu materiálu nebo vadu způsobenou vadnou výrobní technologií. Změna vlastností zboží, ke které došlo v záruční době v důsledku opotřebení nebo nesprávného použití, nebo nesprávného zásahu. Záruka se rovněž nevztahuje na poškození způsobené manipulací, která zjevně vede k poškození výrobku nebo v důsledku nesprávného použití.
- 5.8. Prodávající neodpovídá za vadu nebo vadu způsobenou dopravcem nebo dodavatelem. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vstupu do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- 5.9.Kupující by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady tak, aby reklamace mohla být řádně posouzena a vyřízena.
- 5.10. Záruční doba běží od převzetí věci kupujícím; Pokud bylo zboží odesláno na základě smlouvy, běží od okamžiku, kdy zboží dorazí na místo určení. Jako záruku kvality se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k obvyklému používání nebo že si zachová své obvyklé vlastnosti. Záruční doba je 24 měsíců. Kupující je tedy oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době uvedené v předchozí větě. Tato lhůta se nevztahuje na nákup zboží právnickou osobou nebo identifikačním číslem.
- 5.11. Záruční dobu stanovenou zákonem nelze zaměňovat s běžnou životností zboží, tj. dobou, po kterou zboží vydrží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílům v intenzitě užívání.
- 5.12. Kupující musí uplatnit reklamaci písemně (písemnou formou se pro účely smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím rozumí také e-mailový formulář) a je nutné uvést počet zboží a popsat vady zboží.
- 5.13. Je-li reklamace vyřízena výměnou vadného zboží za nové, běží lhůta pro uplatnění reklamace opět od okamžiku převzetí nového zboží kupujícím.
- 5.14.Vrácené zboží musí být v dobrém stavu, nepoužité a nepoškozené, s odesílatelem zřetelně vyznačeným na vnější straně obalu. Zboží musí být zasláno společně s dokladem o koupi nebo kopií zpět na adresu prodávajícího. Veškeré informace o kupujícím a objednávce (kopie dokumentů) musí být zaslány fyzicky v rámci balíčku. Poštovné hradí kupující.
- 5.15.Vrácení zboží je možné pouze v původním stavu a bez známek užívání. Kupující je povinen zajistit dostatečné zabalení zboží, aby nedošlo k poškození během přepravy. Po přijetí a ověření vrátí prodávající peněžní prostředky na číslo bankovního účtu kupujícího uvedené v kupní smlouvě.
- 5.16. Reklamace kupujícímu-spotřebiteli, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a kupující-spotřebitel nedohodnou na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace v souladu s ustanovením § 605 občanského zákoníku. Po uplynutí této lhůty jsou kupujícímu-spotřebiteli přiznána stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
- 5.17. Pokud bude reklamované zboží zasláno na dobírku, nebude tato zásilka přijata. Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží a popis vady. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na přiměřenou náhradu za tuto přepravu.
- 5.18. U dárků, které jsou poskytovány zcela bezplatně, nelze uplatnit žádná spotřebitelská práva. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy České republiky.
- 5.19.Po vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího buď prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky. Pokud bylo zboží odesláno přepravní službou, bude po zpracování zasláno na adresu kupujícího.
- 5.20. Prodávající vydá nebo zašle kupujícímu písemné potvrzení s uvedením data a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a doby trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
- 5.21. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy byla záruční oprava vyřízena, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu skladné ve výši 50 Kč za každý den prodlení s vyzvednutím zboží.
- 5.22. Zboží lze vyměnit za jinou velikost, barvu nebo zcela jiný model, pokud se cena změněného zboží nebude lišit a pouze v případě, že je zboží rozbalené, nepoškozené, v původním obalu a včetně všech komponent. Výměna zboží je vždy řešena individuálně dohodou mezi prodávajícím a kupujícím. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.
- 5.23. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. spotřebitel, ve znění pozdějších předpisů.
- Odstoupení od smlouvy
- 6.1. V souladu s ustanovením § 1829 odstavec 1 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a pokud je kupní smlouvou několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Ustanovení tohoto odstavce se nepoužijí v případě popsaném v odstavci 6.2. Tyto obchodní podmínky, v souladu se kterými není možné od kupní smlouvy odstoupit.
- 6.2. Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro něj, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a nemůže jej vrátit, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
- 6.3.Odstoupí-li kupující od smlouvy, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo prodávajícímu oznámeno odstoupení od smlouvy, zaslat nebo předat prodávajícímu zboží, které od něj obdržel.
- 6.4.Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, veškeré peněžní prostředky, které od něj na základě smlouvy obdržel (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání kupujícím, který je odlišný od nejlevnějšího standardního způsobu doručení nabízeného prodávajícím).
- 6.5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- 6.6. Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující.
- 6.7. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- 6.8. Nárok na náhradu škody na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- 6.9. Je-li spolu se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen zboží spolu se zbožím prodat. Vrácený dárek vraťte.
- 6.10. Prodávající je oprávněn do doby převzetí zboží kupujícím odstoupit od kupní smlouvy v případě, že mu okolnosti brání dodat objednané zboží kupujícímu. V takovém případě, pokud kupní cena již byla kupujícím uhrazena, vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
- 6.11. Pro odstoupení od smlouvy kupující vyplní a zašle oznámení o odstoupení od smlouvy na emailovou adresu. Pokud této možnosti využije, prodávající neprodleně zašle potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od této smlouvy stačí odstoupení od smlouvy odeslat před uplynutím příslušné lhůty.
- Ochrana osobních údajů
- 7.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecná ochrana osobních údajů Regulace; dále jen „GDPR“)
- 7.2. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů poskytnutých kupujícím, a to pro účely výkonu práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely informačních a účetních systémů prodávajícího, archivace dle zákona, plnění právních povinností správcem pro správu uživatelů. účet. Jedná se zejména o jméno a příjmení kupujícího / obchodní firmu, adresu jeho bydliště/sídla, doručovací adresu, IČO, adresu elektronické pošty a telefonní číslo a další údaje poskytnuté při registraci kupujícího či zadávání objednávky (dále jen Osobní údaje).
- 7.3.Subjektem údajů je fyzická osoba, které se osobní údaje týkají, a to: smluvní partner (fyzická osoba podnikatelská, nepodnikatelská), kupující, budoucí smluvní strana, subjekt v předsmluvním vztahu s prodávajícím, jako správce (dále jen subjekt osobních údajů ).
- 7.4. Pokud kupující nezvolí jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů také pro použití při marketingových akcích prodávajícího, tj. informovat kupujícího o slevách či nových produktech a dalších obchodních sděleních prodávajícího. Kupující obecně souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikáním prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
- 7.5. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na svém počítači. Je-li možné uskutečnit nákup na webové stránce a splnit povinnosti prodávajícího z kupní smlouvy bez ukládání tzv. cookies na počítači kupujícího, může kupující souhlas dle předchozí věty kdykoliv odvolat.
- 7.6. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele. Kromě osob přepravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
- 7.7.Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách, vnitřních předpisech správce nebo v příslušných právních předpisech je ve všech případech zpracování osobních údajů dobou nezbytnou k zajištění práv a povinností vyplývajících jak ze smluv, oprávněných zájmů a příslušných právních předpisů. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Kupující uděluje souhlas a oprávnění k výše uvedenému na dobu neurčitou ode dne odeslání objednávky.
- 7.8. Kupující bere na vědomí, že uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů dobrovolně a má právo ji kdykoli odvolat prostřednictvím e-mailu. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování na základě souhlasu, který byl udělen před jeho odvoláním.
- 7.9.Prodávající přijme vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení nebo ztrátě, neoprávněným přenosům, jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
- 7.10. Jako subjekt osobních údajů má kupující v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů právo na přístup k informacím o zpracování osobních údajů pro výše uvedené účely v souladu s § 12 zákona o ochraně osobních údajů. V takovém případě si je kupující vyžádá prostřednictvím e-mailu a prodávající mu poskytne informace, zejména jaké údaje zpracovává a za jakým účelem.
- 7.11.Pokud se kupující domnívá, že v souladu s § 21 zákona o ochraně osobních údajů jsou zpracovávány osobní údaje, které jsou v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat o vysvětlení nebo požádat o odstranění takto vzniklého stavu. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
- 7.12.As subjekt osobních údajů má kupující:
- právo na přístup ke svým osobním údajům a k informacím o zpracování svých osobních údajů dle čl. 15 GDPR,
- právo na jejich opravu nebo výmaz podle článků 16 a 17 GDPR,
- právo na omezení zpracování podle čl. 18 GDPR,
- právo na přenositelnost údajů podle čl. 20 GDPR,
- právo vznést námitku podle čl. 21 GDPR,
- právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro subjekt údajů právní účinky nebo se obdobným způsobem dotýká kupujícího, v souladu s čl. 22 GDPR,
- právo podat stížnost u Úřadu podle čl. 77 GDPR.
- 7.13.Je-li však žádost zjevně neopodstatněná nebo nepřiměřená, zejména proto, že se opakuje bez řádného důvodu, může zpracovatel požadovat přiměřený poplatek (s přihlédnutím k administrativním nákladům spojeným s poskytnutím požadované informace nebo sdělení nebo provedením požadovaných úkonů); nebo Správce může odmítnout žádosti vyhovět.
- 7.14. Za účelem uplatnění svých práv se může subjekt osobních údajů obrátit na prodávajícího prostřednictvím e-mailu. Se stížností a/nebo stížností na porušení právních povinností při zpracování osobních údajů se může subjekt osobních údajů kdykoliv obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Podplukovník Sochora 27, 170 00 Praha 7, ID datové schránky: qkbaa2n, e-mail: úřednice: posta@uoou.cz, tel.: pevná linka: +420 234 665 111 (ústředna), fax: +420 234 665 444.
- VIII. Konečná ujednání
- 8.1. Veškeré vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku České republiky, jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy.
- 8.2. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele podle obecně závazných právních předpisů.
- 8.3. Veškeré dohody mezi prodávajícím a kupujícím obsažené v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek, se kterými jsou v rozporu.
- 8.4. V případě, že bude některé ustanovení těchto podmínek shledáno nezákonným nebo neplatným, nebude to mít vliv na platnost. účinnost ostatních ustanovení těchto podmínek.
- 8.5. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz .
- 8.6. Uzavřením kupní smlouvy s kupujícím sjednává prodávající také následující rozhodčí doložku: Veškeré spory ze smluvních vztahů mezi smluvními stranami budou s konečnou platností rozhodovány Rozhodčím soudem při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho Jednacího řádu.
- 8.7. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí příslušný živnostenský úřad v rámci své působnosti. Úřad pro ochranu osobních údajů vykonává dozor nad oblastí ochrany osobních údajů. Česká obchodní inspekce v omezeném rozsahu vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- 8.8. Ve vztahu ke kupujícímu není prodávající vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. e) zákona č. 89/2012 Sb.
- 8.9. Pokud některé ustanovení obchodních podmínek je nebo se stane neplatným nebo neúčinným, bude neplatné ustanovení nahrazeno ustanovením, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce blíží. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- 8.10. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- 8.11. Kupující prohlašuje, že se před dokončením nebo oznámením objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
- 8.12. Prodávající a kupující se dohodli, že budou plně uznávat komunikaci na dálku – elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetu, jako platnou a závaznou pro obě strany.
- 8.13. Kontaktní údaje prodávajícího: e-mailová adresa info@eyelashes.cz, telefon +420 777 555 875
V Praze dne 01.01.2022